Słownik

Pojęcia, które warto znać

Algorytm Google

Algorytm Google (Search Enginge Algorithm) to rozbudowany i nieustannie aktualizowany ciąg formuł i procesów komputerowych, które wyszukują odpowiedzi na pytania wpisywane w okno przeglądarki przez użytkownika. Na algorytm Googla składa się ponad 200 wskaźników, na podstawie których ustalana jest pozycja strony internetowej w wyszukiwarce. Algorytmy skanują i indeksują wiele czynników, dzięki czemu wyszukiwarka działa spójnie i efektywnie. Każdy z nich odpowiada za inne elementy ustalania pozycji. Pierwszym algorytmem Google był Page Rank, który pozycjonował tylko strony pełnianie o inne formuły. Wśród nich można na przykład wymienić algorytm Panda, który bada strony internetowe pod kątem treści. Ocenia jej autentyczności, jakość i niepowtarzalność. Panda blokuje natomiast strony przywłaszczające i plagiatujące treści innych witryn.  Algorytm Koliber przegląda całą zawartość Internetu w celu odnalezienia odpowiedzi na pytania użytkowników i prezentacji ich tuż nad wynikami wyszukiwania. Nie kieruje się frazami kluczowymi, ale konkretną tematyką treści prezentowanych na stronie. Algorytmy Gołąb i Opos natomiast wyświetlają wyniki wyszukiwarki uwzględniając kryterium geolokalizacji. Umożliwiają łatwą i szybką prezentację na mapach. Poza wspomnianymi algorytmami istnieje jeszcze wiele innych bardzo istotnych mechanizmów Google, które pozwalają na pozycjonowanie wyników wyszukiwania.

Pamięć podręczna wyszukiwarki

Pamięć podręczna wyszukiwarki(Cache wyszukiwarki, Google cache) jest to metoda przechowywania ostatniej zaindeksowanej witryny pobranej i zapisanej przez robota wyszukiwarki. Pozwala to

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...

Reklamy wideo

Reklamy wideo to komunikat reklamowy w formie krótkiego filmu video umieszczonego na kanałach związanych z usługami Google Ads. W kampaniach Google Ads reklamy video obejmują takie format jak:

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj