Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą Responsive ads jest odpowiednie dostosowanie jej formatu, rozmiaru i wygląd do udostępnionej na docelowej stronie przestrzeni reklamowej. Reklamy elastyczne dodatkowo są możliwe do wyświetlenia na urządzeniach mobilnych. Są łatwe w konfiguracji, pozwalają na bardzo szybkie uruchomienie kampanii reklamowej. Wystarczy przygotować:

  • obraz: poziom 1200×628 (wymagane rozmiary minimalne: 600×314) lub kwadrat 1200×1200 (wymagane rozmiary minimalne: 300×300),
  • Logo: poziom 1200×300 (wymagane rozmiary minimalne: 512×128) lub kwadrat: 1200×1200 (wymagane rozmiary minimalne: 128×128)
  • treść zawierająca  pola tekstowe: krótki nagłówek (25 znaków), długi nagłówek (90 znaków), tekst (90 znaków) oraz nazwę firmy (25 znaków).

Grafika może zawierać 20 % tekstu. Ze względu na skuteczność reklamy internetowej i bardzo duży zasięg Adwords warto korzystać z tej formy kampanii, by w szybki sposób dotrzeć z przekazem do odbiorców.

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj