Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą Responsive ads jest odpowiednie dostosowanie jej formatu, rozmiaru i wygląd do udostępnionej na docelowej stronie przestrzeni reklamowej. Reklamy elastyczne dodatkowo są możliwe do wyświetlenia na urządzeniach mobilnych. Są łatwe w konfiguracji, pozwalają na bardzo szybkie uruchomienie kampanii reklamowej. Wystarczy przygotować:

  • obraz: poziom 1200×628 (wymagane rozmiary minimalne: 600×314) lub kwadrat 1200×1200 (wymagane rozmiary minimalne: 300×300),
  • Logo: poziom 1200×300 (wymagane rozmiary minimalne: 512×128) lub kwadrat: 1200×1200 (wymagane rozmiary minimalne: 128×128)
  • treść zawierająca  pola tekstowe: krótki nagłówek (25 znaków), długi nagłówek (90 znaków), tekst (90 znaków) oraz nazwę firmy (25 znaków).

Grafika może zawierać 20 % tekstu. Ze względu na skuteczność reklamy internetowej i bardzo duży zasięg Adwords warto korzystać z tej formy kampanii, by w szybki sposób dotrzeć z przekazem do odbiorców.

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj