Słownik

Pojęcia, które warto znać

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę Netscape i jest powszechnie stosowany przez te firmy, które chcą zapewnić bezpieczny standard przesyłania danych personalnych, loginów lub haseł w sieci. Protokół jest narzędziem, który pozwala zapewnić o wiarygodności witryny i zapewnia zaufanie użytkowników. Do szyfrowania danych stosuje się certyfikat zawierający stosowną długość klucza. Im dłuższy klucz, tym trudniej go odczytać, co daje wyższy poziom zabezpieczenia. O zastosowaniu protokołu bezpieczeństwa użytkownik może dowiedzieć się z postaci oznaczenia adresu URL. W przypadku szyfrowania danych adres rozpoczyna przedrostek „https://” w przypadku braku zabezpieczeń jest to http://. Ponadto przed adresem bardzo często umieszczana jest ikonka kłódki. W większości przypadków zastosowanie znajdują następujące  rodzaje SSL:

  • DV (Domain Validation) podstawowa forma certyfikatu, który  szyfruje dane tylko w obrębie domeny.
  • OV (Organization Validation) – to protokół, który potwierdza nie tylko autentyczność witryny, ale również jej właściciela, sprawdzane są jego dane i dane firmy.
  • EV (Extended Validation) – protokół potwierdza wiarygodność firmy, poprzez jej całkowite uwierzytelnienie. Pasek adresu wówczas zaznaczony jest zielonym kolorem. Z najwyzszegoi uwierzytelnienia korzystają instytucje finansowe lub np. rządowe.

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj