Słownik

Pojęcia, które warto znać

HTTPS

HTTPS to skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane pomiędzy przeglądarką internetową, a serwerem zostają zaszyfrowane certyfikatem SSL lub TLS, dzięki czemu nie mogą być przechwycone lub zmienione przez niepowołane osoby. Początkowo protokół https można dostrzec w adresach związanych z sektorami wymagającymi specjalnych zabezpieczeń, np. bankowością online, czy innych platformach związanych z płatnościami online. Obecnie korzystanie z HTTPS staje się standardem dla wszystkich witryn, szczególnie tych, które mają do czynienia z pobieraniem i przetwarzaniem danych osobowych użytkowników. Z zabezpieczania HTTPS korzysta również Google, a co istotne, stosowane algorytmy wyszukiwarki sprawdzając również wiarygodność i bezpieczeństwo danej witryny uwzględniają również wdrożenie protokołu HTTPS. Certyfikat bezpieczeństwa może mieć zatem wpływ na pozycjonowanie strony internetowej. Wdrożenie protokołu HTTPS jest niezwykle korzystne dla firmy z punktu biznesowego i  wizerunkowego. Dzięki zabezpieczeniu danych witryna będzie działać prawidłowo w każdej przeglądarce, zyska wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i nie zostanie zablokowana przez filtry stosowane przez Google. Dodatkowo certyfikat bezpieczeństwa podnosi prestiż i poziom zaufania do firmy.

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

MySQL

MySQL to system open source do zarządzania bazami danych. My SQL powstał w Szwecji w 1995 roku i od tamtej pory zyskał wielką popularność. Docenia się jego uniwersalność, gdyż dostępny jest na

...

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie(Long Tail SEO) to bardzo obszerny zakres działań skupionych wokół doboru i eksponowania bardzo dużej ilości rozbudowanych fraz kluczowych. Użycie fraz long tail pozwala na

...

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428