Słownik

Pojęcia, które warto znać

HTTPS

HTTPS to skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane pomiędzy przeglądarką internetową, a serwerem zostają zaszyfrowane certyfikatem SSL lub TLS, dzięki czemu nie mogą być przechwycone lub zmienione przez niepowołane osoby. Początkowo protokół https można dostrzec w adresach związanych z sektorami wymagającymi specjalnych zabezpieczeń, np. bankowością online, czy innych platformach związanych z płatnościami online. Obecnie korzystanie z HTTPS staje się standardem dla wszystkich witryn, szczególnie tych, które mają do czynienia z pobieraniem i przetwarzaniem danych osobowych użytkowników. Z zabezpieczania HTTPS korzysta również Google, a co istotne, stosowane algorytmy wyszukiwarki sprawdzając również wiarygodność i bezpieczeństwo danej witryny uwzględniają również wdrożenie protokołu HTTPS. Certyfikat bezpieczeństwa może mieć zatem wpływ na pozycjonowanie strony internetowej. Wdrożenie protokołu HTTPS jest niezwykle korzystne dla firmy z punktu biznesowego i  wizerunkowego. Dzięki zabezpieczeniu danych witryna będzie działać prawidłowo w każdej przeglądarce, zyska wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i nie zostanie zablokowana przez filtry stosowane przez Google. Dodatkowo certyfikat bezpieczeństwa podnosi prestiż i poziom zaufania do firmy.

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj