Słownik

Pojęcia, które warto znać

HTTPS

HTTPS to skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane pomiędzy przeglądarką internetową, a serwerem zostają zaszyfrowane certyfikatem SSL lub TLS, dzięki czemu nie mogą być przechwycone lub zmienione przez niepowołane osoby. Początkowo protokół https można dostrzec w adresach związanych z sektorami wymagającymi specjalnych zabezpieczeń, np. bankowością online, czy innych platformach związanych z płatnościami online. Obecnie korzystanie z HTTPS staje się standardem dla wszystkich witryn, szczególnie tych, które mają do czynienia z pobieraniem i przetwarzaniem danych osobowych użytkowników. Z zabezpieczania HTTPS korzysta również Google, a co istotne, stosowane algorytmy wyszukiwarki sprawdzając również wiarygodność i bezpieczeństwo danej witryny uwzględniają również wdrożenie protokołu HTTPS. Certyfikat bezpieczeństwa może mieć zatem wpływ na pozycjonowanie strony internetowej. Wdrożenie protokołu HTTPS jest niezwykle korzystne dla firmy z punktu biznesowego i  wizerunkowego. Dzięki zabezpieczeniu danych witryna będzie działać prawidłowo w każdej przeglądarce, zyska wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i nie zostanie zablokowana przez filtry stosowane przez Google. Dodatkowo certyfikat bezpieczeństwa podnosi prestiż i poziom zaufania do firmy.

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...

Algorytm Google

Algorytm Google(Search Enginge Algorithm) to rozbudowany i nieustannie aktualizowany ciąg formuł i procesów komputerowych, które wyszukują odpowiedzi na pytania wpisywane w okno przeglądarki przez

...

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428