Słownik

Pojęcia, które warto znać

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest w bardzo szerokim zakresie, przybiera różne formy i zastosowania. Nawiązuje do strategii marketingowej poprzez realizowanie jednej lub jednocześnie kilku funkcji: informacyjnej perswazyjnej, promocyjnej, sprzedażowej oraz pozycjonującej w wyszukiwarce. Najczęściej tekst pisany przez copywritera ma charakter atrakcyjnych, zachęcających opisów produktów lub usług, treści umieszczanych na stronach internetowych i blogach, artykułów sponsorowanych, recenzji, artykułów eksperckich, scenariuszy spotów reklamowych i tekstów zawierających slogany i hasła reklamowe. Właśnie ze względu na różnorodność zastosowania copywritingu obecnie dość mocno wyróżnia się w jego szeregu:

  • Ghost writing, czyli pisanie tekstów perswazyjnych i sprzedażowych na zlecenie;
  • SEO copywriting, oznaczający tworzenie tekstów na potrzeby umacniania pozycji strony internetowej w wyszukiwarce;
  • Content writing dostarczający bogatej treści na strony internetowe, jego celem jest informowanie o charakterze i ofercie firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki.

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj