Słownik

Pojęcia, które warto znać

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest w bardzo szerokim zakresie, przybiera różne formy i zastosowania. Nawiązuje do strategii marketingowej poprzez realizowanie jednej lub jednocześnie kilku funkcji: informacyjnej perswazyjnej, promocyjnej, sprzedażowej oraz pozycjonującej w wyszukiwarce. Najczęściej tekst pisany przez copywritera ma charakter atrakcyjnych, zachęcających opisów produktów lub usług, treści umieszczanych na stronach internetowych i blogach, artykułów sponsorowanych, recenzji, artykułów eksperckich, scenariuszy spotów reklamowych i tekstów zawierających slogany i hasła reklamowe. Właśnie ze względu na różnorodność zastosowania copywritingu obecnie dość mocno wyróżnia się w jego szeregu:

  • Ghost writing, czyli pisanie tekstów perswazyjnych i sprzedażowych na zlecenie;
  • SEO copywriting, oznaczający tworzenie tekstów na potrzeby umacniania pozycji strony internetowej w wyszukiwarce;
  • Content writing dostarczający bogatej treści na strony internetowe, jego celem jest informowanie o charakterze i ofercie firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki.

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

CMS

CMS - to skrót z języka angielskiego oznaczający system zarządzania treścią (Content Management System). Jest to oprogramowanie służące do tworzenia, publikowania i modernizowania zawartości strony

...

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection