Słownik

Pojęcia, które warto znać

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest w bardzo szerokim zakresie, przybiera różne formy i zastosowania. Nawiązuje do strategii marketingowej poprzez realizowanie jednej lub jednocześnie kilku funkcji: informacyjnej perswazyjnej, promocyjnej, sprzedażowej oraz pozycjonującej w wyszukiwarce. Najczęściej tekst pisany przez copywritera ma charakter atrakcyjnych, zachęcających opisów produktów lub usług, treści umieszczanych na stronach internetowych i blogach, artykułów sponsorowanych, recenzji, artykułów eksperckich, scenariuszy spotów reklamowych i tekstów zawierających slogany i hasła reklamowe. Właśnie ze względu na różnorodność zastosowania copywritingu obecnie dość mocno wyróżnia się w jego szeregu:

  • Ghost writing, czyli pisanie tekstów perswazyjnych i sprzedażowych na zlecenie;
  • SEO copywriting, oznaczający tworzenie tekstów na potrzeby umacniania pozycji strony internetowej w wyszukiwarce;
  • Content writing dostarczający bogatej treści na strony internetowe, jego celem jest informowanie o charakterze i ofercie firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki.

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

Lajki

Lajkito pojęcie pochodzące od angielskiego słowa „like”, oznaczającego „lubić”, a w potocznym użyciu oznacza ono aprobatę, akceptację lub zgadzanie się z kimś lub czymś. Lajki pojawiają się

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to szereg intencjonalnych działań, mających na celu przeprowadzenie zmian w strukturze, zawartości i charakterze witryny, aby dopasować je do wytycznych

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj