Słownik

Pojęcia, które warto znać

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest oryginalny. Tym samym zapobiega tzw. wewnętrznej duplikacji treści (duplicate content). Duplikacja treści występuje wówczas jeśli w ramach jednej witryny występują te same treści na kilku podstronach. Wówczas Google może zareagować na to obniżając pozycję strony w wyszukiwarce. Znacznik rel=canonica umieszczony w sekcji head nagłówka strony informuje roboty Google, który link prowadzi do podstrony z pierwowzorem treści. Umieszczenie zatem tagu canonical uchronić może przed podejrzeniem o duplikację contentu i wskaże właściwą do indeksowania podstronę.

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...

SEO

SEO(Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe.

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428