Słownik

Pojęcia, które warto znać

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest oryginalny. Tym samym zapobiega tzw. wewnętrznej duplikacji treści (duplicate content). Duplikacja treści występuje wówczas jeśli w ramach jednej witryny występują te same treści na kilku podstronach. Wówczas Google może zareagować na to obniżając pozycję strony w wyszukiwarce. Znacznik rel=canonica umieszczony w sekcji head nagłówka strony informuje roboty Google, który link prowadzi do podstrony z pierwowzorem treści. Umieszczenie zatem tagu canonical uchronić może przed podejrzeniem o duplikację contentu i wskaże właściwą do indeksowania podstronę.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

SEO

SEO(Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe.

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Nagłówki H1 – H6

Nagłówki H1 – H6 (headlines, header tags, HTML heading.) to znaczniki nagłówkowe, które występują w treściach umieszczanych na stronach internetowych. Litera H pochodzi od „header”, co oznacza

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428