Słownik

Pojęcia, które warto znać

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami wpisywanymi przez użytkowników w wyszukiwarkę. Frazy kluczowe ze względu na pozycjonowanie możemy podzielić na frazy główne oraz frazy pomocnicze. Inny podział to rozróżnienie fraz krótkich oraz fraz długiego ogona. Prawidłowy dobór fraz kluczowych jest kluczowy dla osiągnięcia dobrego efektu w procesie pozycjonowania. Należy dogłębnie przeanalizować frazy stosowane na stronach konkurencyjnych oraz średnią liczbę wyszukiwania danej frazy w ciągu ostatniego miesiąca. Słowa kluczowe, które są najpopularniejsze, tym samym stwarzają największe wyzwanie dla pozycjonowania. Dlatego ważne jest konsekwentne i kompletne stosowanie SEO, by strona osiągnęła jak najwyższą pozycję w wyszukiwarkach. Jednym z podstawowych wymogów takiego działania będzie jest umieszczanie słów kluczowych w najbardziej widocznych miejscach tj.: tytuł, opis oraz nagłówek. W treści umieszczanej na stronie internetowej słowa kluczowe powinny być umieszczane, ale w niewielkiej ilości, ich celem jest przede wszystkim wyrażenie tematyki strony. Nadmierna ilość fraz kluczowych może spowodować nałożenie przez Google filtrów na witrynę, które znacznie obniżą jej widoczność w wyszukiwarce. Narzędziem do bezpłatnego wyszukiwania fraz kluczowych jest serwis  Answear the Public oraz  Google Trends.

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...

Google Analytics

Google Analytics – jest to darmowe narzędzie Google, które służy do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej. Warto zaznaczyć, że instrument ten jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj