Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany. Dzięki takiemu wkomponowaniu reklamy w ogólny wygląd strony internetowej użytkownik nie ma wrażenia niespójności i natarczywości reklamy. Reklama natywna najczęściej przybiera formę grafiki, nienachalnego dopisku o sponsorze, animacji, czy lokowania produktu. Jest zatem umieszczania w zupełnie innym miejscu niż tradycyjny przekaz reklamowy, nie występuje jako banner, czy billboard. Ponieważ reklama natywna jest korzystniej odbierana niż reklamy tradycyjne ma obecnie powszechne zastosowanie. Obejmują one zarówno wyróżnione wyniki wyszukiwania, specjalne listy promowanych produktów, product placement, jak i sponsorowanie merytorycznych, wartościowych artykułów. Reklamy natywne są bardzo korzystnym rozwiązaniem, cechuje ich duża opłacalność i skuteczność.

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428