Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany. Dzięki takiemu wkomponowaniu reklamy w ogólny wygląd strony internetowej użytkownik nie ma wrażenia niespójności i natarczywości reklamy. Reklama natywna najczęściej przybiera formę grafiki, nienachalnego dopisku o sponsorze, animacji, czy lokowania produktu. Jest zatem umieszczania w zupełnie innym miejscu niż tradycyjny przekaz reklamowy, nie występuje jako banner, czy billboard. Ponieważ reklama natywna jest korzystniej odbierana niż reklamy tradycyjne ma obecnie powszechne zastosowanie. Obejmują one zarówno wyróżnione wyniki wyszukiwania, specjalne listy promowanych produktów, product placement, jak i sponsorowanie merytorycznych, wartościowych artykułów. Reklamy natywne są bardzo korzystnym rozwiązaniem, cechuje ich duża opłacalność i skuteczność.