Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany. Dzięki takiemu wkomponowaniu reklamy w ogólny wygląd strony internetowej użytkownik nie ma wrażenia niespójności i natarczywości reklamy. Reklama natywna najczęściej przybiera formę grafiki, nienachalnego dopisku o sponsorze, animacji, czy lokowania produktu. Jest zatem umieszczania w zupełnie innym miejscu niż tradycyjny przekaz reklamowy, nie występuje jako banner, czy billboard. Ponieważ reklama natywna jest korzystniej odbierana niż reklamy tradycyjne ma obecnie powszechne zastosowanie. Obejmują one zarówno wyróżnione wyniki wyszukiwania, specjalne listy promowanych produktów, product placement, jak i sponsorowanie merytorycznych, wartościowych artykułów. Reklamy natywne są bardzo korzystnym rozwiązaniem, cechuje ich duża opłacalność i skuteczność.

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub

...

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe(Shopping ads) to rodzaj przygotowany pod kątem promocji poroduktu. Najczęściej stosowane są przez sklepy internetowe, które planują i przeprowadzają całe kampanie produktowe.

...

Pliki cookies

Pliki cookies – to dane informatyczne, najczęściej małe pliki tekstowe, które są wysyłane przez przeglądany serwis internetowy do przeglądarki użytkownika. Przy kolejnych odwiedzinach przeglądarka

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428