Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany. Dzięki takiemu wkomponowaniu reklamy w ogólny wygląd strony internetowej użytkownik nie ma wrażenia niespójności i natarczywości reklamy. Reklama natywna najczęściej przybiera formę grafiki, nienachalnego dopisku o sponsorze, animacji, czy lokowania produktu. Jest zatem umieszczania w zupełnie innym miejscu niż tradycyjny przekaz reklamowy, nie występuje jako banner, czy billboard. Ponieważ reklama natywna jest korzystniej odbierana niż reklamy tradycyjne ma obecnie powszechne zastosowanie. Obejmują one zarówno wyróżnione wyniki wyszukiwania, specjalne listy promowanych produktów, product placement, jak i sponsorowanie merytorycznych, wartościowych artykułów. Reklamy natywne są bardzo korzystnym rozwiązaniem, cechuje ich duża opłacalność i skuteczność.

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj