Słownik

Pojęcia, które warto znać

Fanpage

Fanpage to wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia  promowanie firmy, marki, produktu, usługi lub konkretnej osoby, wokół której mogą zbierać się fani. Na stronie Fanpage można znaleźć następujące informacje: opis profilu, link przekierowujący do strony lub sklepu internetowego, dane do kontaktu, zdjęcia (profilowe oraz inne zdjęcia w tle), animacje czy filmy.

Fanpage najczęściej wykorzystywany jest do przedstawiania oferty firmy i informowania o produktach lub usługach. Ze względu na to, że Fanpage umieszczany jest na platformie społecznościowej, docieranie do konkretnych i wybranych odbiorców jest ułatwione. Pozwala bowiem na bezpośredni kontakt z grupą docelową. Można w szybki sposób zainteresować odbiorców  publikowanymi treściami, zwiększyć świadomość marki oraz zapewnić sprawną wzajemną komunikację. Dzięki obecności marki w social mediach można bardzo poszerzyć zasięg oddziaływania. Umieszczanie interesujących i przydatnych treści pozwala w znakomity sposób zwiększyć świadomość i wiarygodność wizerunku marki. Prowadząc aktywnie Fanpage można skutecznie i stosunkowo tanim kosztem przeprowadzać kampanie reklamowe i przeprowadzać akcje promocyjne, a tym samym zwiększyć ruch na stronie internetowej i wygenerować wyższe zyski ze sprzedaży.

Meta Robots

Meta Robots (meta tag robots)  – to znaczniki stosowane dla określenia wytycznych dla robotów wyszukiwarki, które analizują stronę internetową. Pozwalają one na kontrolowanie indeksacji strony

...

Influencer

Influencer to osoba, która aktywnie udziela się w sieci, dzięki temu zdobywa bardzo dużą popularność oraz wpływ na opinię i zachowania użytkowników internetu. To właśnie od angielskiego słowa

...

Pamięć podręczna wyszukiwarki

Pamięć podręczna wyszukiwarki(Cache wyszukiwarki, Google cache) jest to metoda przechowywania ostatniej zaindeksowanej witryny pobranej i zapisanej przez robota wyszukiwarki. Pozwala to

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

HTTPS

HTTPSto skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428