Słownik

Pojęcia, które warto znać

Fanpage

Fanpage to wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia  promowanie firmy, marki, produktu, usługi lub konkretnej osoby, wokół której mogą zbierać się fani. Na stronie Fanpage można znaleźć następujące informacje: opis profilu, link przekierowujący do strony lub sklepu internetowego, dane do kontaktu, zdjęcia (profilowe oraz inne zdjęcia w tle), animacje czy filmy.

Fanpage najczęściej wykorzystywany jest do przedstawiania oferty firmy i informowania o produktach lub usługach. Ze względu na to, że Fanpage umieszczany jest na platformie społecznościowej, docieranie do konkretnych i wybranych odbiorców jest ułatwione. Pozwala bowiem na bezpośredni kontakt z grupą docelową. Można w szybki sposób zainteresować odbiorców  publikowanymi treściami, zwiększyć świadomość marki oraz zapewnić sprawną wzajemną komunikację. Dzięki obecności marki w social mediach można bardzo poszerzyć zasięg oddziaływania. Umieszczanie interesujących i przydatnych treści pozwala w znakomity sposób zwiększyć świadomość i wiarygodność wizerunku marki. Prowadząc aktywnie Fanpage można skutecznie i stosunkowo tanim kosztem przeprowadzać kampanie reklamowe i przeprowadzać akcje promocyjne, a tym samym zwiększyć ruch na stronie internetowej i wygenerować wyższe zyski ze sprzedaży.

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Algorytm Google

Algorytm Google(Search Enginge Algorithm) to rozbudowany i nieustannie aktualizowany ciąg formuł i procesów komputerowych, które wyszukują odpowiedzi na pytania wpisywane w okno przeglądarki przez

...

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to szereg intencjonalnych działań, mających na celu przeprowadzenie zmian w strukturze, zawartości i charakterze witryny, aby dopasować je do wytycznych

...

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428