Słownik

Pojęcia, które warto znać

Fanpage

Fanpage to wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia  promowanie firmy, marki, produktu, usługi lub konkretnej osoby, wokół której mogą zbierać się fani. Na stronie Fanpage można znaleźć następujące informacje: opis profilu, link przekierowujący do strony lub sklepu internetowego, dane do kontaktu, zdjęcia (profilowe oraz inne zdjęcia w tle), animacje czy filmy.

Fanpage najczęściej wykorzystywany jest do przedstawiania oferty firmy i informowania o produktach lub usługach. Ze względu na to, że Fanpage umieszczany jest na platformie społecznościowej, docieranie do konkretnych i wybranych odbiorców jest ułatwione. Pozwala bowiem na bezpośredni kontakt z grupą docelową. Można w szybki sposób zainteresować odbiorców  publikowanymi treściami, zwiększyć świadomość marki oraz zapewnić sprawną wzajemną komunikację. Dzięki obecności marki w social mediach można bardzo poszerzyć zasięg oddziaływania. Umieszczanie interesujących i przydatnych treści pozwala w znakomity sposób zwiększyć świadomość i wiarygodność wizerunku marki. Prowadząc aktywnie Fanpage można skutecznie i stosunkowo tanim kosztem przeprowadzać kampanie reklamowe i przeprowadzać akcje promocyjne, a tym samym zwiększyć ruch na stronie internetowej i wygenerować wyższe zyski ze sprzedaży.

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428