Słownik

Pojęcia, które warto znać

Fanpage

Fanpage to wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia  promowanie firmy, marki, produktu, usługi lub konkretnej osoby, wokół której mogą zbierać się fani. Na stronie Fanpage można znaleźć następujące informacje: opis profilu, link przekierowujący do strony lub sklepu internetowego, dane do kontaktu, zdjęcia (profilowe oraz inne zdjęcia w tle), animacje czy filmy.

Fanpage najczęściej wykorzystywany jest do przedstawiania oferty firmy i informowania o produktach lub usługach. Ze względu na to, że Fanpage umieszczany jest na platformie społecznościowej, docieranie do konkretnych i wybranych odbiorców jest ułatwione. Pozwala bowiem na bezpośredni kontakt z grupą docelową. Można w szybki sposób zainteresować odbiorców  publikowanymi treściami, zwiększyć świadomość marki oraz zapewnić sprawną wzajemną komunikację. Dzięki obecności marki w social mediach można bardzo poszerzyć zasięg oddziaływania. Umieszczanie interesujących i przydatnych treści pozwala w znakomity sposób zwiększyć świadomość i wiarygodność wizerunku marki. Prowadząc aktywnie Fanpage można skutecznie i stosunkowo tanim kosztem przeprowadzać kampanie reklamowe i przeprowadzać akcje promocyjne, a tym samym zwiększyć ruch na stronie internetowej i wygenerować wyższe zyski ze sprzedaży.

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428