Słownik

Pojęcia, które warto znać

Pliki cookies

Pliki cookies – to dane informatyczne, najczęściej małe pliki tekstowe, które są wysyłane przez przeglądany serwis internetowy do przeglądarki użytkownika. Przy kolejnych odwiedzinach przeglądarka odsyła pliki, aby zachować ciągłość sesji. Pliki cookies umożliwiają dostosowanie zawartości przeglądanej witryny do oczekiwań użytkownika, usprawniają nawigację na stronach, pozwalają poruszać się po stronie bez konieczności ponownego logowania, gdyż zapamiętywane są loginy i hasła. Pliki cookies śledzą i zapisują upodobania i ruchy na stronie użytkowników, dzięki czemu reklamy i inne treści są ukierunkowane pod kątem konkretnych cech i preferencji użytkownika. Właściciel odwiedzanej witryny ma więc możliwość optymalizacji swojej strony, może monitorować wszystkie ruchy osób odwiedzających i na tej podstawie dostosować do wygenerowania ruchu i zapewnienia lepszej funkcjonalności . Pop up z komunikatem o wykorzystywaniu plików cookies jest obecnie elementem niemalże każdej witryny. Ponadto użytkownik ma możliwość wyłączenia ciasteczek lub ich usunięcia. Zazwyczaj można tą operację wykonać w sekcjach dotyczących prywatności i bezpieczeństwa w każdej z przeglądarek.

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy

...

Remarketing

Remarketing– to szereg działań, które dotyczą komunikacji z odbiorcą, który odwiedził już daną witrynę, jednakże nie podjął dalszych kroków, nie dokonał żadnych zakupów, pobrania plików, nie

...

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

SAAS

SAAS jest skrótem angielskiego zwrotu “software as a service” tłumaczonym jako oprogramowanie jako usługa i oznaczającym udostępnianie systemów, aplikacji, programów użytkownikom Internetu,

...

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj