Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów wideo na kanale YouTube. Google Aids powstał w 2000 roku i od tamtej pory jest jednym z najskuteczniejszych systemów reklamowych w Internecie. Według Google należące do nich narzędzie Google Aids pozwala na ustalenie wysokości budżetu kampanii oraz na uzgodnienie jego limitu w danym okresie. Wynika to z faktu, że sam fakt wyświetlenia się reklamy na górze wyszukiwarki nie wiąże się z kosztami, opłaty są pobierane dopiero w momencie kliknięcia w link przez użytkownika. Kampania Google Aids jest zatem rozliczana poprzez CPC ( Cost Per Click) oraz CPM (Cost Per Mille), które to modele pozwalają podsumować efektywność reklamy oraz jej koszt w przeliczeniu na 1000 użytkowników. Reklamy zaczynają się wyświetlać w wyszukiwarce Google natychmiast po uruchomieniu kampanii, jest to bardzo duża korzyść, chociaż samą efektywność reklamy w postaci konwersji można zweryfikować dopiero po dłuższym czasie. Bardzo istotną zaletą systemu reklamowego Google jest jego wyświetlanie w odpowiedzi na zapytania użytkowników. Oznacza to, że sam reklamodawca może decydować o tym, któremu z odbiorców wyświetli się reklama, biorąc pod uwagę konkretne słowa kluczowe oraz dokładną lokalizację. Dzięki temu bardzo często można trafić na potencjalnego klienta, który jest już na końcu ścieżki zakupowej. Dodatkowym atutem systemu reklamowego Google jest fakt, że w każdym momencie można włączyć lub wyłączyć kampanię GoogleAds.

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie(Long Tail SEO) to bardzo obszerny zakres działań skupionych wokół doboru i eksponowania bardzo dużej ilości rozbudowanych fraz kluczowych. Użycie fraz long tail pozwala na

...

Linkowanie

Linkowanieto proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Wizytówka internetowa

Wizytówka internetowa to najprostsza, najmniej rozbudowana i najtańsza strona internetowa, która prezentuje podstawowe dane o firmie. Wizytówka umieszczana jest w sieci w celu zaznaczenia obecności

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj