Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów wideo na kanale YouTube. Google Aids powstał w 2000 roku i od tamtej pory jest jednym z najskuteczniejszych systemów reklamowych w Internecie. Według Google należące do nich narzędzie Google Aids pozwala na ustalenie wysokości budżetu kampanii oraz na uzgodnienie jego limitu w danym okresie. Wynika to z faktu, że sam fakt wyświetlenia się reklamy na górze wyszukiwarki nie wiąże się z kosztami, opłaty są pobierane dopiero w momencie kliknięcia w link przez użytkownika. Kampania Google Aids jest zatem rozliczana poprzez CPC ( Cost Per Click) oraz CPM (Cost Per Mille), które to modele pozwalają podsumować efektywność reklamy oraz jej koszt w przeliczeniu na 1000 użytkowników. Reklamy zaczynają się wyświetlać w wyszukiwarce Google natychmiast po uruchomieniu kampanii, jest to bardzo duża korzyść, chociaż samą efektywność reklamy w postaci konwersji można zweryfikować dopiero po dłuższym czasie. Bardzo istotną zaletą systemu reklamowego Google jest jego wyświetlanie w odpowiedzi na zapytania użytkowników. Oznacza to, że sam reklamodawca może decydować o tym, któremu z odbiorców wyświetli się reklama, biorąc pod uwagę konkretne słowa kluczowe oraz dokładną lokalizację. Dzięki temu bardzo często można trafić na potencjalnego klienta, który jest już na końcu ścieżki zakupowej. Dodatkowym atutem systemu reklamowego Google jest fakt, że w każdym momencie można włączyć lub wyłączyć kampanię GoogleAds.

Pamięć podręczna wyszukiwarki

Pamięć podręczna wyszukiwarki(Cache wyszukiwarki, Google cache) jest to metoda przechowywania ostatniej zaindeksowanej witryny pobranej i zapisanej przez robota wyszukiwarki. Pozwala to

...

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj