Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów wideo na kanale YouTube. Google Aids powstał w 2000 roku i od tamtej pory jest jednym z najskuteczniejszych systemów reklamowych w Internecie. Według Google należące do nich narzędzie Google Aids pozwala na ustalenie wysokości budżetu kampanii oraz na uzgodnienie jego limitu w danym okresie. Wynika to z faktu, że sam fakt wyświetlenia się reklamy na górze wyszukiwarki nie wiąże się z kosztami, opłaty są pobierane dopiero w momencie kliknięcia w link przez użytkownika. Kampania Google Aids jest zatem rozliczana poprzez CPC ( Cost Per Click) oraz CPM (Cost Per Mille), które to modele pozwalają podsumować efektywność reklamy oraz jej koszt w przeliczeniu na 1000 użytkowników. Reklamy zaczynają się wyświetlać w wyszukiwarce Google natychmiast po uruchomieniu kampanii, jest to bardzo duża korzyść, chociaż samą efektywność reklamy w postaci konwersji można zweryfikować dopiero po dłuższym czasie. Bardzo istotną zaletą systemu reklamowego Google jest jego wyświetlanie w odpowiedzi na zapytania użytkowników. Oznacza to, że sam reklamodawca może decydować o tym, któremu z odbiorców wyświetli się reklama, biorąc pod uwagę konkretne słowa kluczowe oraz dokładną lokalizację. Dzięki temu bardzo często można trafić na potencjalnego klienta, który jest już na końcu ścieżki zakupowej. Dodatkowym atutem systemu reklamowego Google jest fakt, że w każdym momencie można włączyć lub wyłączyć kampanię GoogleAds.

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o

...

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj