Słownik

Pojęcia, które warto znać

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z ostatniej doby za pomocą dodania zdjęć, filmu, animacji, transmisji live, planszy. Relacja może trwać maksymalnie 15 sekund i jest dostępna nie dłużej niż 24 godziny. Po upływie doby nie można ich wyświetlić, chyba, że wcześniej udało się dodać stories do archiwum. Instastory cechuje zazwyczaj spontaniczne prezentowanie luźnych treści, prezentujących rzeczywistość w danym momencie. Użytkownicy Instagrama zazwyczaj relacjonują  po prostu swoją codzienność. Natomiast firmy wykorzystują instastories do szeroko rozumianych działań marketingowych. Instastory przygotowane przez osoby zaangażowane w strategię marketingową firmy przygotowują odpowiednio treści do publikacji. Podczas relacji prezentowana jest oferta, konkretne zalety danego produktu lub usługi, wywiad z ekspertem lub tutorial. Dodatkowo funkcja Insta story umożliwia komunikację z innym użytkownikiem. Można zatem umieścić specjalne okienko do zapytań (Q&A), przeprowadzić ankietę, odpowiedzieć na zadane wcześniej pytania oraz wkleić link bezpośrednio przekierowujący do strony sprzedażowej. Instastories zatem pomagają budować społeczność skupioną wokół profilu, zwiększać zaangażowanie użytkowników, a tym samym wpływać na realizację celów biznesowych. Instagram wprowadził w 2021 roku podobną w formie funkcję, tzw Rolki, które pełnią rolę krótkich zaaranżowanych filmów, mających wywołać konkretny efekt zaskoczenia i zaintrygowania daną sytuacją, przedmiotem lub osobą. Rolki nie posiadają cechy spontaniczności, są tworzone w oparciu o konkretny scenariusz, wykorzystują efekty audiowizualne.

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj