Słownik

Pojęcia, które warto znać

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter do odbiorców trzeba najpierw uzyskać od nich zgodę. Mogą oni również w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania newslettera. Wiadomość wysyłana w formie newslettera ma podstawową funkcję reklamową. Zawierając ciekawe treści językowe i graficzne  na temat oferty informuje o wydarzeniach w firmie, o nowościach i promocjach, wyprzedażach i kodach rabatowych. Dzięki cyklicznemu wysyłaniu tego rodzaju informacji umiejętnie buduje się relacje z potencjalnymi klientami. Newslettery mają istotne znaczenie dla wzmocnienia wizerunku firmy. Czasem zawierają wartościowy pod względem merytorycznym artykuł w typie poradnika, co ma szczególne znaczenie dla kreowania wizerunku firmy jako eksperta w branży. Newsletter ma za zadanie utrzymać i i wzmacniać relacje z konsumentami. Można zatem korzystać z odpowiednich narzędzi, które personalizują newslettery i ułatwiają dopasowanie ich treści do określonego typy grupy docelowej (persony). Dobrze skonstruowany newsletter powinien zawierać:

  • chwytliwy tytył,
  • przyciski CTA,
  • treść pisaną językiem korzyści,
  • przejrzystą strukturę,
  • ciekawą grafikę;
  • responsywną formę
  • informacje na temat zgody na otrzymywanie newsletteru i możliwości jej wycofania.

Javascript

Javascript to język programowania, służący do wykonania złożonych funkcji na stronach internetowych, nadających im dodatkowo interaktywności. Skrypt ten aktualizuje HTML i CSS, dokonując zmiany

...

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...

Facebook

Facebook to najpopularniejszy jak dotąd serwis społecznościowy na świecie. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Marka Zuckerberga, którego zamysłem było stworzenie dla studentów sprawnej platformy do

...

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428