Słownik

Pojęcia, które warto znać

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter do odbiorców trzeba najpierw uzyskać od nich zgodę. Mogą oni również w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania newslettera. Wiadomość wysyłana w formie newslettera ma podstawową funkcję reklamową. Zawierając ciekawe treści językowe i graficzne  na temat oferty informuje o wydarzeniach w firmie, o nowościach i promocjach, wyprzedażach i kodach rabatowych. Dzięki cyklicznemu wysyłaniu tego rodzaju informacji umiejętnie buduje się relacje z potencjalnymi klientami. Newslettery mają istotne znaczenie dla wzmocnienia wizerunku firmy. Czasem zawierają wartościowy pod względem merytorycznym artykuł w typie poradnika, co ma szczególne znaczenie dla kreowania wizerunku firmy jako eksperta w branży. Newsletter ma za zadanie utrzymać i i wzmacniać relacje z konsumentami. Można zatem korzystać z odpowiednich narzędzi, które personalizują newslettery i ułatwiają dopasowanie ich treści do określonego typy grupy docelowej (persony). Dobrze skonstruowany newsletter powinien zawierać:

  • chwytliwy tytył,
  • przyciski CTA,
  • treść pisaną językiem korzyści,
  • przejrzystą strukturę,
  • ciekawą grafikę;
  • responsywną formę
  • informacje na temat zgody na otrzymywanie newsletteru i możliwości jej wycofania.

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj