Słownik

Pojęcia, które warto znać

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter do odbiorców trzeba najpierw uzyskać od nich zgodę. Mogą oni również w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania newslettera. Wiadomość wysyłana w formie newslettera ma podstawową funkcję reklamową. Zawierając ciekawe treści językowe i graficzne  na temat oferty informuje o wydarzeniach w firmie, o nowościach i promocjach, wyprzedażach i kodach rabatowych. Dzięki cyklicznemu wysyłaniu tego rodzaju informacji umiejętnie buduje się relacje z potencjalnymi klientami. Newslettery mają istotne znaczenie dla wzmocnienia wizerunku firmy. Czasem zawierają wartościowy pod względem merytorycznym artykuł w typie poradnika, co ma szczególne znaczenie dla kreowania wizerunku firmy jako eksperta w branży. Newsletter ma za zadanie utrzymać i i wzmacniać relacje z konsumentami. Można zatem korzystać z odpowiednich narzędzi, które personalizują newslettery i ułatwiają dopasowanie ich treści do określonego typy grupy docelowej (persony). Dobrze skonstruowany newsletter powinien zawierać:

  • chwytliwy tytył,
  • przyciski CTA,
  • treść pisaną językiem korzyści,
  • przejrzystą strukturę,
  • ciekawą grafikę;
  • responsywną formę
  • informacje na temat zgody na otrzymywanie newsletteru i możliwości jej wycofania.

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Reklamy wideo

Reklamy wideo to komunikat reklamowy w formie krótkiego filmu video umieszczonego na kanałach związanych z usługami Google Ads. W kampaniach Google Ads reklamy video obejmują takie format jak:

...

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj