Słownik

Pojęcia, które warto znać

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO to strona internetowa lub kilka stron internetowych, które linkują do witryny, mającej osiągnąć wysoką pozycję. Istotną cechą zaplecza SEO jest to, że jest ono monitorowane i udoskonalane pod kątem odpowiedniego powiązania z pozycjonowaną witryną macierzystą. Dlatego do zaplecza w sensie ścisłym zalicza się tylko te strony, których właścicielem, (administratorem) jest ten sam użytkownik, który dąży do wyższej pozycji witryny macierzystej. Niekiedy wskazuje się na sens szeroki zaplecza SEO, wówczas zalicza się do niego wszystkie strony internetowe zawierające linki nawiązujące do strony, którą pozycjonujemy. Mogą to być komentarze użytkowników, blogi, fora internetowe, katalogi, profile społecznościowe i inne. Oczywiste jest, że właściciel witryny pozycjonowanej nie ma wpływu na zawartość tych stron. Dlatego wykorzystanie celowe zaplecza SEO dla celu pozycjonowania jest związane z linkowaniem na konkretnych stronach związanych z witryną macierzystą. Bardzo ważne jest przygotowanie odpowiedniej jakości treści na stronach linkujących, jak również zapewnienie optymalizacji pod wyszukiwarki.

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

CMS

CMS - to skrót z języka angielskiego oznaczający system zarządzania treścią (Content Management System). Jest to oprogramowanie służące do tworzenia, publikowania i modernizowania zawartości strony

...

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection