Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Analytics

Google Analytics – jest to darmowe narzędzie Google, które służy do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej. Warto zaznaczyć, że instrument ten jest bezpłatny dla witryn nie przekraczających 5 milionów odwiedzin na miesiąc. Aby skorzystać z usług Google Analytics należy umieścić kod śledzenia w sekcji head strony lub wykorzystać Google Tag Manager. Dzięki Google Analitics możemy otrzymać wiele ciekawych raportów na temat funkcjonowania witryny. W szczególności raporty w czasie rzeczywistym dostarczają następujących informacji:

  • liczba użytkowników znajdujących się w danej chwili na stronie;
  • źródłach wizyt i lokalizacji użytkowników odwiedzających witrynę;
  • podstronach, na których w danym momencie znajdują się użytkownicy;
  • statystyki  ruchu na stronie;
  • ilość nowych i powracających użytkowników;
  • danych demograficznych i geograficznych użytkowników;
  • najchętniej odwiedzanych podstronach przez użytkowników;
  • ilości czasu, jaki użytkownicy spędzają na konkretnych podstronach;
  • ścieżki, którymi użytkownicy poruszają się po witrynie.

Ponadto na podstawie raportu dotyczącego konwersji można oszacować przychód ze strony internetowej. Uwzględnia się wówczas wysłane formularze czy wejścia na konkretną podstronę. witryny. Google Analytics pozwala również zintensyfikować działania w ramach remarketingu, czyli ustalić ścieżki niedoszłych klientów i podjąć działania, mające na celu ponowne wyświetlenie tym klientom oferty. Narzędzie Google Analytics połączone z innymi systemami np. z Google Aids pozwala na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i wizerunkowych.

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Nagłówki H1 – H6

Nagłówki H1 – H6 (headlines, header tags, HTML heading.) to znaczniki nagłówkowe, które występują w treściach umieszczanych na stronach internetowych. Litera H pochodzi od „header”, co oznacza

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428