Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Analytics

Google Analytics – jest to darmowe narzędzie Google, które służy do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej. Warto zaznaczyć, że instrument ten jest bezpłatny dla witryn nie przekraczających 5 milionów odwiedzin na miesiąc. Aby skorzystać z usług Google Analytics należy umieścić kod śledzenia w sekcji head strony lub wykorzystać Google Tag Manager. Dzięki Google Analitics możemy otrzymać wiele ciekawych raportów na temat funkcjonowania witryny. W szczególności raporty w czasie rzeczywistym dostarczają następujących informacji:

  • liczba użytkowników znajdujących się w danej chwili na stronie;
  • źródłach wizyt i lokalizacji użytkowników odwiedzających witrynę;
  • podstronach, na których w danym momencie znajdują się użytkownicy;
  • statystyki  ruchu na stronie;
  • ilość nowych i powracających użytkowników;
  • danych demograficznych i geograficznych użytkowników;
  • najchętniej odwiedzanych podstronach przez użytkowników;
  • ilości czasu, jaki użytkownicy spędzają na konkretnych podstronach;
  • ścieżki, którymi użytkownicy poruszają się po witrynie.

Ponadto na podstawie raportu dotyczącego konwersji można oszacować przychód ze strony internetowej. Uwzględnia się wówczas wysłane formularze czy wejścia na konkretną podstronę. witryny. Google Analytics pozwala również zintensyfikować działania w ramach remarketingu, czyli ustalić ścieżki niedoszłych klientów i podjąć działania, mające na celu ponowne wyświetlenie tym klientom oferty. Narzędzie Google Analytics połączone z innymi systemami np. z Google Aids pozwala na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i wizerunkowych.

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

SAAS

SAAS jest skrótem angielskiego zwrotu “software as a service” tłumaczonym jako oprogramowanie jako usługa i oznaczającym udostępnianie systemów, aplikacji, programów użytkownikom Internetu,

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection