Słownik

Pojęcia, które warto znać

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach usług Google Ads, linki sponsorowane, jak i kampanie Facebook Ads. Ruch płatny jest celem strategii biznesowej tych firm, którym zależy na podniesieniu pozycji w wyszukiwarce oraz na zwiększeniu wskaźnika konwersji, a tym samym wygenerowaniu wyższych zysków. Należy podkreślić, że ruch płatny jest wynikiem zaplanowanych działań, często przygotowywanych przez profesjonalny zespół zajmujący się e-marketingiem i SEO. Dlatego też ich skutkiem w większości przypadków jest uzyskanie wyższej konwersji na stronie. Ruch płatny bezpośrednio związany jest z zyskiem właściciela witryny, ważne jest zatem  podejmowanie działań obejmujących pozycjonowanie i kampanie reklamowe.

Hosting

Hosting to pojęcie określające wynajęcie ( udostępnienie, dzierżawę) określonej przestrzeni serwera od właściciela (administratora) w celu opublikowania strony internetowej lub aplikacji. Hosting,

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO to strona internetowa lub kilka stron internetowych, które linkują do witryny, mającej osiągnąć wysoką pozycję. Istotną cechą zaplecza SEO jest to, że jest ono monitorowane i

...

HTTPS

HTTPSto skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane

...

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428